Jsme hrdí na to, že od začátku prodeje Santovy hry v roce 2016 nemáme jedinou reklamaci a ani jediné odstoupení od smlouvy.
V souladu s občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele níže uvádíme práva, povinnosti a veškeré potřebné informace, které se vážou k vašemu zákonnému právu na odstoupení od smlouvy.
Poslední aktualizace 9.12.2024.
Z jakých důvodů lze odstoupit od kupní smlouvy?
Odstoupit můžete bez udání důvodu.
Jaké jsou časové lhůty?
Do 14ti dnů nás musíte informovat. Do dalších 14 dnů nám musíte zboží odeslat. Do dalších 14 dnů vám musíme vrátit peníze.
Kam zaslat zboží zpět?
Máte právo zaslat zboží zpět na adresu provozovatele. Jakmile nás kontaktujete, vždy se pokusíme společně najít způsob dopravy, který bude v aktuální situaci nejvýhodnější. Můžeme vám sdělit odlišnou adresu nebo se domluvit na osobním předání, apod.
Kdo hradí dopravu?
Původní dopravu (nejlevnější možnost dopravy) hradíme my. Dopravu spojenou se zasláním zboží zpět k nám hradíte vy.
Musím hru vrátit v původním obalu?
Pozor na záměnu přepravního obalu (zpravidla používáme bublinkovou obálku) a součást výrobku, tj. krabičku zabalenou do celofánu přímo od výrobce, která je nedílnou součástí zboží. Můžete zvolit jakýkoliv jiný přepravní obal a stále máte nárok na vrácení peněz v plné výši. Další informace naleznete níže v části zabývající se stavem zboží.
Proč nás zajímá stav zboží?
Na základě stavu zboží se určí, zda vám vrátíme peníze v plné výši nebo jednostranně uplatníme náhradu na vzniklou škodu. V případě, že si vyjasníme stav zboží předem, vyhneme se případným sporům či vícenákladům na vaší straně. Další informace naleznete níže v části zabývající se stavem zboží.
Pokud si přejete odstoupit od smlouvyv zákonné lhůtě do 14 dní od doručení zboží, stačí vyplnit a odeslat formulář níže.
Budeme vás kontaktovat, abychom se domluvili na detailech a ušetřili si tak případné otázky, nesrovnalosti či zbytečné vícenáklady.
Pokud nás chcete kontaktovat napřímo nebo se vám do 2 pracovních dní neozveme, můžete nás kontaktovat také na adrese reklamace@santovahra.cz.
Novou (nerozbalenou) hru od nás vždy obdržíte v celofánem uzavřené krabičce přímo od výrobce. Vzhledem k výrobnímu auditu máme takto garanci, že hra, kterou pro vás balíme do přepravního obalu je kompletní a neopotřebená.
V rámci odstoupení od smlouvy definujeme 4 stavy:
Neváhejte se na nás obrátit. Můžete použít obecný kontakt nebo napsat přímo na reklamace@santovahra.cz.
Provozovatel:
Ing. Martin Kolář
IČ: 76028127
Jilemnického 1121
293 01 Mladá Boleslav
Hlavní nabídka
Užitečné informace
Kontakt
info@santovahra.cz
+420 703 609 871
(Po až Čt 17-18h)
Nepřehlédněte
Získejte slevu a speciální výhody pouze pro odběratele novinek
Rychlé a bezpečné platby + pohodlné doručení na tisíce výdejních míst
Všechny obrázky, ilustrace a herní materiály obsaženy na těchto stránkách podléhají autorským právům.
Copyright © 2016 – 2024. Všechna práva vyhrazena.