Reklamace a vrácení zboží

Jsme hrdí na to, že od začátku prodeje Santovy hry v roce 2016 nemáme jedinou reklamaci a ani jediné odstoupení od smlouvy.

V souladu s občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele níže uvádíme práva, povinnosti a veškeré potřebné informace, které se vážou k uplatnění vašeho práva z vadného plnění („reklamace“).

Poslední aktualizace 11.12.2024.

Základní otázky k reklamacím

Jaké jsou časové lhůty?

Standardní záruka je 24 měsíců od data prodeje. Reklamaci musíme vyřídit do 30 dnů.

Kam zaslat zboží zpět?

Máte právo zaslat zboží zpět na adresu provozovatele. Jakmile nás kontaktujete, vždy se pokusíme společně najít způsob dopravy, který bude v aktuální situaci nejvýhodnější. Můžeme vám sdělit odlišnou adresu nebo se domluvit na osobním předání, apod.

Kdo hradí dopravu?

Veškeré účelně vynaložené náklady na vyřízení reklamace hradíme my.

 

Reklamační formulář

Pokud si přejete zboží reklamovat, stačí vyplnit a odeslat formulář níže.

Budeme vás kontaktovat, abychom se domluvili na detailech a ušetřili si tak případné otázky, nesrovnalosti či zbytečné vícenáklady.

Pokud nás chcete kontaktovat napřímo nebo se vám do 2 pracovních dní neozveme, můžete nás kontaktovat také na adrese reklamace@santovahra.cz.

Práva z vadného plnění

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  2. Při uplatňování práv z vadného plnění se postupuje v souladu s tímto reklamačním řádem prodávajícího.
  3. Po převzetí zboží od dopravce má kupující povinnost zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a prodávajícímu. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, nemá kupující povinností zboží od dopravce převzít.
  4. V případě, kdy kupující poruší svoji povinnost převzít zboží (s výjimkou případů v předchozím odstavci), nemá to za následek porušení povinnosti prodávajícího kupujícímu zboží doručit. Zároveň to, že zboží kupující nepřevezme, neznamená odstoupení od kupní smlouvy kupujícím. Prodávajícímu v takovém případě vzniká právo od smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení smlouvy kupujícím. Takové odstoupení od smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
  5. Nebezpečí škody na zboží na kupujícího přechází v okamžiku, kdy ho převezme. V případě, kdy kupující zboží nepřevezme, na něj nebezpečí škody na zboží přechází v okamžiku, kdy ho měl možnost ho převzít, ale z důvodů na straně kupujícího k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na zboží pro kupujícího znamená, že od tohoto okamžiku nese veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením zboží.
  1. Prodávající zaručuje, že v době, kdy zboží předává dopravci, je bez jakýchkoli zjevných vad, zejména pak, že zboží:

a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti a jiným ujednaným vlastnostem;

b) je vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá;

c) odpovídá jakostí nebo provedením předloze, které byly kupujícímu poskytnuty před uzavřením smlouvy.

  1. Má-li zboží vadu, která nemohla být způsobena dopravcem, máte následující práva:

a) Nárok na odstranění vady, které lze provést:

  • dodáním nového zboží bez vady
  • dodáním chybějící části zboží


Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to:

  • nemožné
  • nepřiměřeně nákladné (s ohledem na význam vady a hodnotu zboží bez vady)


b) Odstoupení od smlouvy

  1. Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží nového v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Pro použité zboží strany sjednávají dobu pro uplatnění práv z vadného plnění v trvání dvanácti měsíců od převzetí.
  2. V případě, že jste si vadu na zboží způsobili sami, práva z vadného plnění vám nenáleží.

  3. Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
  4. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady (vyjma výslovně uvedených).

Máte nějaké otázky, na které jste zde nenašli odpověď?

Neváhejte se na nás obrátit. Můžete použít obecný kontakt nebo napsat přímo na reklamace@santovahra.cz.